නංගියි මමයි




මේ කතාව මමයි නංගියි අතර සිද්ද උන සීන් එකක්.නංගී කිවුවට මගෙම නංගි නෙවෙයි අපේ මාමගේ දුව. නංගිගේ නම හසිනි.අපි දෙන්නම එකම වයෙසෙ ගියෙත් එකම ස්කෝලෙට ඒත් එක පන්තියේ නෙමෙයි .අපේ මාමට හිටියේ දුවයි පුතෙකුයි විතරයි . මෙයා තමා පවුලේ වැඩිමලා.
නංගි ගැන කියනවනම් ටිකක් සුදුයි වැඩිය ලොකු පෙනුමක් නෑ හැබැයි කැතයි කියලා කියන්නත් බෑ.නංගිට රතු චූටි තොල් දෙකක් තිබ්බේ.ඒ වගේම බැලුම් බෝල වගේ තන් දෙකකුයි බෝල පස්සකුයි දිග කොන්ඩෙකුයි තිබ්බේ.මම ඒ දවස් වක ඉදන්ම දිග කොන්ඩේ තියෙන කොල්ලොන්ට මාරම කැමතියි.නංගී ස්කූල් කිට් එක ඇන්දාම අමතුම ලස්සනක් තිබ්බේ.ස්කූල් කිට් එකට නංගිගේ ඇග හොඳට කැපිලා පේනවා.මේ නිසා ස්කෝලේ කොල්ලෝ නංගිට වහ වැටිලා හිටියේ
තොරණේ විස්තර ඕකයි.දැන් කතාවට බහිමුකො.

දවස්වල අපි හිටියේ 12 වසරේ අගෝස්තු නිවාඩුව ඉවර වෙලා ස්කෝලේ පටන් අරනුයි තිබ්බේ .ඒ කාලෙම මේකි අයියා කෙනෙක් එක්ක යාලු වෙලා හිටියේ ඒ කාලේ මන් වෙලෙනවා මෝලත් හොඳටම සෙට් වෙන කාලෙනේ.මේකිටත් ඒ දවස් වල ඉදන්ම අමාරුවෙන් හිටියේ කියල මන් දන්නවා මොකද කොල්ලෝ එකි ගැන කියන කතා අහලා තියෙනවා.මේකි මාත් එක්ක ෆට්ටම ෆිට් ස්කෝලදී කෑලි සීන් කරද්දී ඒකිගෙන් විස්තර අහන නිසා හැමදේම කියනවා .කොහෙමෙන් කොහොමහරි මේකිගේ ලව් එක ගෙදරට මාට්ටු වෙලා සීන් වැටිලයි තිබුනේ.අපි ස්කෝලේ ඇරිලා එන්නේ බස් එකේ ඇවිත් කිලෝමීටරයක් විතර පයින් යන්න ඕනේ .අපි දෙන්නා හැමදාම එකටමයි බස් එකෙන් බැහැලා යන්නේ .අපි යන පාරේ පොඩි කැලෑවක් වගේ සෙට් වෙනවා ඒ පැත්තේ වැඩිය ගෙවලුත් නැහැ.

එදා අපි දෙන්නා බස් එකෙන් බැහැලා පාරේ යන ගමන් හිටියේ .මගෙත් හොඳ ටම නැගලා හිටියේ මොකද බස් එකේ සෙනගත් හිටිය නිසා නංගිට ජැක් එක ගහගෙන ආව නිසා.

ටික දුරක් යනකන් වැඩි කතා බහක් නැතිව ගියා.

"අහ මල්ලී මොකද අද කට වහන් .කට වැහිලද.මේකි කින්ඩියට වගේ ඇහුවා."

"නෑ නිකන් මේ දවස් වල කෑල්ලවක්වත් ටෝක් වෙන්නේ නැ."

"අහ දැන් එච්චරයි අඩු වෙලා තියෙන්නේ ."
"අනේ පව් බබා කවුද දන්නේ නෑ කලින්ම කොල්ලෙක් හොයන් ඉන්නේ."
"ඇයි ඊරිසියාද"
"හපෝ මට වෙන වැඩක් නෑ නේ.මාට්ටු කර ගත්තා නේද ගෙදරට "
"නැන්දා අම්මට කියනවා මම අහගෙන"
"අයියෝ තමුසේ දන්න ඒවත් කිවුවද."
"නෑ පිස්සුද ඕයී"
"එහෙනම් කමක් නෑ. මායි හෂාන් අයියායි(මේකිගේ කොල්ලා) පාක් යනවා කවුරු හරි දැකලා මාමට කියල "
"ඒක නෙවෙයි මොකද අද ගේට් එකෙන් අල්ලගෙන හිටියේ ."
"මගේ ගවුම කොටයි කියල "
එහෙම කියනවත් එක්කම මම හොරෙන් නාඩියට නංගිගේ කකුල දිහා බැලුවා.සුදුම සුදු කකුල් සේව් කරලා මාරම ලස්සනයි.දනිහෙන් කොට නිසා හොඳට පේනවා.නංගීගේ බැග් එකට අහු වෙලා පිටි පස්සෙන් ගවුම ටිකක් ඉස්සිලා.ගලෙන් බාගයක්ම පේනවා.මමත් සෑහෙන්න මෝල් වෙලා හිටියේ .
"ඇයි ඉතිම් කොටට ඇදන් ආවේ."
"හෂාන් අයියා තමා කිවුවේ ඇදන් එන්න කියල ."
"තමුසෙටත් විසේනේ එකෙ එකා කියපු පලියට කොටට ඇදන් එන්න."

"විසේ නැ එක්කෙනානේ දැන් කන්න වගේ මගේ කකුල් දිහා බලන් ඉන්නේ."
අම්මටසිරි වස පචේ වැඩේ නෝන්ඩි.හැබයි අවුලක් නැතිව කියපු විදිහට හෙනම මෝලෙන් ඉන්නවා වගේ තමා තේරුනේ.
"බලන්නම කකුල්නේ"

"මගේ ඒවත් කිවුවොත් මාත් කියනවා මගෙ කකුල් බැලුවා කියල .අහ තව බස් එකේ මට ජැක් ගහන්න ආවා කියල ."
හුටා ඔක්කොම ඉවරයි මට විලි ලැජ්ජාවේ බෑ.මේකි කියන ඒවට මම තවත් මෝල් වෙනවා ටිකෙන් ටික.

"අපි නම් ඕවට බය වෙන්නේ නෑ .ඒත් රහස් රකිනවට අපිටත් සලකන්න වෙයි"

මමත් ඔහේ කියල දැම්මා

"ඉතිම් කියනවකෝ මොකද වෙන්න ඕනේ කියල පුලුවම් දෙයක්නම් කරන්නම් ."

මේකි කතා කරන විදිහට අවුලක්ම නෑ කියලම තමා හිතෙන්නේ.ඉක්මනට වචනේ දාන්න ගිහින් වැඩේ නෝන්ඩි වෙලා පච වෙයි උනොත් ගෙදර ඉදලත් හමාරයි.මේකි මාත් එක්ක ෆිට් නිසා ආතල් එකට මෙහෙම කතා කරනවද කියලත් හිතෙනවා.මම කකුල් දිහා බලනවා කියලා දැනගනත් ගවුම හදා ගන්නේ නැතිව ඉන්න නිසා මාත් එක පාරම කියල දැම්මා.

"නංගී ඔය ගවුම හදා ගන්නවකෝ.මාත් කොල්ලෙක්නේ"

"දැක්කා දැක්කා කොලුකම කෙලින් වෙලා පැත්තකට ඇද වෙලා තියෙද්දී ."

මේකි මගේ පයිය දිහත් බලලා

"ආස වෙලා වෙන්න ඇති කොලු කම බලා ගන්න."

"ඇයි අපි දැකලා නැද්ද .අපි නොදන්න කොලු කම."

"ඒ කියන්නේ .ඔයාගේ....... "
"ඔව්..."

"කාගෙන්ද හෂාන් අයියගෙන්ද"

"නැතිව වෙන කාගෙන්ද"

"කැමති නැද්ද වෙන කාගෙවත් බලාගන්න"

" තිබ්බට වැඩක් යැයි"
මේකි කින්ඩියට වගේ කිවුවා.
දැන්නම් මටත් හොඳටම මෝල් වෙලා හිටියේ .මම හිමිහිට අත එකිගෙ බෑග් එක පිටි පස්සෙන් අත දාලා නංගිගේ එක තට්ටමක් මිරිකුවා

මේකිට රිදුනද කොහෙදෝ ආවු කියලා කෑ ගැහුවා..මේකිත් හිටු කියල මගේ පොල්ලට හිමින් පාරක් ගැහුවා.

මට ටිකක් රිදුනට ඒක හෙනම ආතල්.පාරේ කවුරුත්ම නෑ .මම හිමිහිට නංගිම අතින් අල්ලන් පාරෙන් එහා පැත්තට එක්කන් ගියා එතන කවුරුත් හිටියට පාරට පේන්නේ නෑ.අපි දෙන්නම හෙනම අමාරුවෙන් හිටියේ .මම අත නංගිගේ ඉන වටින් අත දාලා නංගිව මට තුරුල් කරන් තොලක් දැම්මා.මගෙත් පලවෙනි පාර නිසා මගේ ඇගම සීතල වෙලා ගියා.මම තොල දාන ගමන් මගෙ එක අතක් නංගිගේ ගවුම උස්සලා තට්ටම අත ගගා ගා නංගිගේ ජංගිය පාත් කරා.නංගිගේ තට්ටම අත ගාද්දී සනීපෙට මගෙ තොල් උර උර තොල දානවා .මම හිමිහිට නංගිගේ ගවුම උස්සලා ගලවලා දැම්මා.මාත් මගේ කමිසේ ගැලෙවුවා.මේකි තොල දානෙක නවත්වලා මගෙ ඉස්සරහා දන ගහගෙන සිප් එක ඇරලා මගෙ පොල්ල එලියට ගත්තා.කෙල්ලෙක් පයිය අල්ලපු පාරනේ.මට අමුතුම හැගීමක් ආවේ.නංගී දැන් පයිය හිමිහිට් අතගානවා.දැන්නම් පයියේ නහරවල් පිම්ඹිලා හොඳටම නැගලා ඊටත් වඩා නංගිගේ සිනිඳු අතින් ටොපා පයිය දිගේ උඩ පහලට ගේනවා.එහෙම කරලා පයිය කටට අරන් ලෙව කකා සූප්පු කරනවා.දැන්නම් මම පාවෙනවා වගේ..නංගිත් යමරෙට කටට ගන්නවා. මගේ ඇට දෙක නංගිගේ එක තනක වැදි වැදී බෆ් වෙනවා.තන් දෙක චූටි උනාට ඒ තන් දෙක දැක්කාම තේරනවා හෂාන් අයියා හොඳට දුවලා තියෙන මැසින් එකක් කියල .ඊටපස්සේ මම නංගිගේ ජංගිය ගලවලා පැත්තකට දැම්මා.නංගිගේ හුත්තෙන් හොඳටම ජූස් බේරෙනවා.මම බිම ගලක ඉදගෙන නංගිගේ කකුල් ඈත් කරලා මම ඉස්සරහින් හිට්‍ටවලා නංගිගේ බුරියට දිව දාන ගමන් නංගිගේ හුත්ත වටේට ලාවට ඇගිල්ලෙන් මසාජ් එකක් දුන්නා .නංගිගේ හුත්තෙන් හොඳටම ජූස් බේරෙනවා.මම බිම ගලක ඉදගෙන නංගිගේ කකුල් ඈත් කරලා මම ඉස්සරහින් හිට්‍ටවලා නංගිගේ බුරියට දිව දාන ගමන් නංගිගේ හුත්ත වටේට ලාවට ඇගිල්ලෙන් මසාජ් එකක් දුන්නා .නංගිට දැන් සනීපෙට කෙදිරි ගෑවෙනවා.හුත්තෙන් ටික ටික ජූස් නංගිගේ කකුල් දිගේ වැක්කෙරනවා.මම ගලක් උඩ ඉදගෙන නංගි මගෙ පැත්තකට කරලා මගෙ ඔඩෙක්කෙන් ඉන්දව ගත්තා .දැන් නංගිගේ තන් දෙක හොඳට මගෙ මූනට තද වෙලා .මම ටිකක් වෙලා නංගිව තුරුල් කරන් තන්දෙක මාරු වෙන මාරුවට ඉරුවා.ඊටපස්සේ නිපල් දෙක එක පාර කටට අරන් රිදෙන්නේ නැති වෙන්න සනීපෙට වගේ හැපුවා.ආයෙත් නංගිගේ හුත්තේ කෙල ටිකක් ගාලා හුත්තට පයිය ඔබා ගෙන වාඩි උනා.මගෙ පයියෙ කෙලත් තිබ්බ නිසා හොඳට ලිස්සලා ඇතුලට ගියා ඒකෙන් තේරෙනවා හෂාන් අයියා හොඳට වැඩ කරන් කියල .නංගි පස්ස උස්ස උස්ස ගහ ගන්න ගත්තා මාත් උස්ස උස්ස ගැහුවා.විනාඩි දෙක තුනක් ගහනකොට නංගිට ගියා .මටත් යන්න ඔන්න මෙන්න තියෙද්දී මම එලියට අරන් අතේ පාරක් ගහලා යැවුවා.අපි දෙන්නටම පන නෑ වගේ. ටික වෙලාවක් අපි දෙන්නා බදා ගෙන වැතිරිලා හිටියා .ඊටපස්සේ මගේ ලේන්සුවෙන් නංගිගේ හුත්ත වටේට පිහලා කැරි ටික සුද්ද කරා.නංහිගේ හුත්තට උඩින් කිස් එකක් දීලා ඇදුන් ඇන්දුවා මමත් පයියේ තිබ්බ කැරි ටික පිහගෙන ඇදුන් ඇද ගත්තා.පරක්කු වෙලා තියෙන නිසා කියන්න බොරුවකුත් හදා ගෙන ස්නික ගෙදර ගියා.

ඔයාලගෙත් experience තියෙනවනම් කෙටියෙන් හරි ලියලා එවන්න මම ඒවා දාන්නම් (නම් ගම් ප්‍රසිද්ධ නොකර දාන්නම්).....එල සුභ sex life එකක් වේවා.කතාව ගැන comment කරන්න අමතක කරන්න එපා.


තේ ටිකක් කාලා ආප්පයක් බීලා බඩුවක් ගහලා සතුටින් ඉදපල්ලා😂





Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

අලුත් ටීචර් 2

තාත්තයි මායි.

අලුත් ටීචර් 1