*හුතු කවි වරුණ*

*හුතු කවි වරුණ*

හුත්තයි පකයි එක නැකතේ     උපන්නේ
පකට වඩා හුත්තයි ගඳ             ගහන්නේ
හුත්ත උඩින් පක තියලයි          හුකන්නේ
ඒකයි පකෝ පක වැඩිමල් කියන්නේ

සක් දෙවිඳු                 පල්ලේ
ගසන විටදී                අල්ලේ
අත වැදී                      වල්ලේ
ඇටේ වැටුනා ගලක් පල්ලේ.

ඉන් ගල දෙබෑ                        විය
ජලපහරක්ද                        මතුවිය
ලදු කැලෑ                              බිහිවිය
හුත්ත මෙලෙසින් ලොවට  බිහිවිය.

විශාකාව                   පැත්තේ
විද්‍යාගාර                      ඇත්තේ
ටෙස්ට් ටියුබ්             නැත්තේ
ඒවා උන්ගේ හුත්තෙ ඇත්තේ.

හැදුවත් හුත්ත  රත්තරනින්    ගොතාලා
කෝකත් එකයි දැං බැලුවම        හුකාලා
ඒක නොදත් අපෙ හුත්තිගෙ        පුතාලා
නොහුකා මැරෙයි එක හුත්තම   පතාලා.

දවසක් දා මම  යනවිට              ගාල්ලට
තරුණ ලඳක් ආවා මගෙ          ඉදිරියට
ගවුම යටින් ඇගෙ චිච්චිය  පේනකොට
මටත් කලින් පයිය ගියා            ගාල්ලට.

සුදු  මෙනවියන්              සතු
හොදින් පිම්බුන ලොකු හුතු
කලෝතින්                ජනසතු
අතේනොගසමි මෙයින් මතු.

හුකන්න ගිය පාලු                  කනත්තේ
රන්වන් පොළගෙක්  කෑවයි      හුත්තේ
ඒකට බේතක් කියපන්              මුත්තේ
ගැටනැති පොළගෙක් ඇරපන් හුත්තේ.

රන් තැඹිලි                 වාගේ
පියයුරු දෙපල           ඈගේ
දකින විට                   මාගේ
පයිය දික්වෙයි දිගට වාගේ.

දුටුවිට                 සරෝජා
පකට උනනවා         ඕජා
නැග්ගොත් පයි        රාජා
පුදයි හුතුදෙවියන්ට පූජා.

වැඩ ඇරිලා මම ගෙදර යන            කලට
ගෑනි හිටියෙ නෑ නොව මට      හුකන්නට
ගෑනිනැතිනිසා එහෙමෙහ හොයනකොට
ගෑනිගෙහුත්ත තිබුනාඅපෙ කොට්ටෙ යට

ඒකත් අරන් මම හුක හුක ඉන්න කොට
ගෑනි ඇවිත් පැන්නනෙ මගේ පුක   උඩට
කලබල වෙලා මම වටපිට   බලනකොට
මෙච්චර වෙලා මම හිකුවේ ගෙම්බෙකුට

මම පලමු වරට අතේ     ගැහුව දා
මම දෙවන වරට ගලක්  කැපුව දා
මම තෙවන වරට බඩුව  ගැහුවදා
මගේ පයියෙ නූල කැඩුනද     මංදා

මම විජේරාමේ බෝඩිං       උනදා
මම රතු අක්කට පුකේ    ඇරියදා
මම රතු අක්කට බබෙක් දුන්නදා
මට ගොනෝරියා හැදුනද     මංදා.

මාතර ගඟේ ඉන්නා කිබුලිගෙ  පැටියා
පොල්ල සුදුයි වල්ලේ ගෝමර     කැරියා
යන එන ඔරු පාරු නවතාගෙන හිකුවා
පුකේ අරියි මාතර කිබුලිගෙ      කැරියා.

රැයේ හුකන      කල         පක
හුත්ත හිනැහෙයි      බක බක
මේ ගොන්කෙලිය දැක     දැක
වෙට්ටු දමදම නටයි ඇටදෙක.

පැහැසරණිය කැරි පැමිණිය පක   අඟට
අති රමණිය බඩු පැමිණිය  හුතු    අඟට
නොව පැරණිය නෙක නෙක බඩු  හැමඅතට
අතේ නොගහා හුක හුක පල  කැළණියට.

Part 02.

හුත්තේ කොන්තුනයි මැද කවඩිය    වාගේ
ඇත්තේ එකහිලයි ගෙම්බගෙ කට   වාගේ
හුකන කලට අයියෝ කැඳ හැලිය      වගේ
එහෙම වෙලත් මේ හුත්තිගෙතියෙන රඟේ.

නෙල්ලි ගැටය ටික කලකින් ලොකුවෙනවා
කෙල්ල පොඩි උනත් තන් දෙක ලෙළදෙනවා
කොටියා සැර උනත් පැටියට කිරිදෙනවා...
ඒවා දැක දැකත් කලිසමෙ බඩු       යනවා..

*හුතුකවි වරුණ*

උස්සපු එකක්

Home

Comments

Popular posts from this blog

අලුත් ටීචර් 2

තාත්තයි මායි.

අලුත් ටීචර් 1