සුද්දියෝ තුන් දෙනා 01



වැඩි කතා බහ ඕනෑ නෑ කෙලින්ම කතාවට බහින්නම්කෝ.

ඔන්න A/L ඉවර වෙලා ගෙදර ඉන්න දවස් වල තමා මේ මේ සීන් කෝන්😍 එක උනේ.
අහ ඉස්සරම මගේ නම කියල ඉන්නම්කෝ මගේ නම හසිත.කොල්ලෝ කිවුවේ හසියා කියල .ගෙදර මායි ආච්චියි.ඒ කියන්නේ අපේ තාත්තාගේ අම්මා. එවුන්දා හදන්නේ මාව එලවගන්න ඇයි කීවොත් ආච්චිලගේ අකමැත්තෙන් තමා අම්මයි තාත්තායි බැදලා තියෙන්නේ ඒ වගේම අම්මා අඩු කුලේ කියල ..තාත්තා නෑ.😥 අම්මා මම O/L ලියන්න කලින් වෙන මිනිහෙත් එක්ක ගියා.O/L යාන්තමට ගොඩ ගිහින් A/L කරාට A/L සුවර් එකක් නැහැ ..මොනා නැතත් ඉංගිරිසි ලියන්න කියවන්න හොඳට පුලුවම් මොකද කිවුවොත් මම ඉන්නේ ගාල්ලේ ගොඩක් tourists ලා එන යන නිසාත් කුඩා හන්දියේ පාදඩේ ගිහින් ඉගෙන ගත්ත ඒවා තමා.
මම ගැන කිවුවොත් වැඩිය උසත් නෑ කොටත් නෑ මහතත් නෑ කෙට්ටුත් නෑ සුදුත් නෑ කලුත් නෑ නෝමල් ..ඉතිම් A/L ඉවර වෙලා නාකි උන්දගේ බැනුම් අහන් ඉන්න බැරි නිසා ජොබක් හොයන්න try කරා. ඔහොම යද්දී ඉංගිරිසිත් පුලුවම් නිසා එකෙන්ම tourists guide club එක්ක ජොබක් සෙට් උනා.
ඔන්න මාසයක් දෙකක් යද්දී බොක්කෙන්ම බැහැලම වැඩේ කරා. කොහොම හරි එදා ඉරිදා දවසක් වැලක් බලලා අතේ පාරක් ගහල ඇලට් එකක් දාන්න යද්දී ම😡 බොසාගෙන් කෝල් එකක් ඇවිත් වැඩ කරන පොට් එකට ගියා.
බුදොඅම්මෝ ඉටි රූප වගේ කදයි තනයි පුකයි ඔක්කොම ගානට.වැල් වල ඉන්න කෙල්ලෝ තුන් දෙනෙක් වගේ සුද්දියෝ තුන් දෙනෙක් office එක ඉස්සරහා හිටගෙන.දැන්නම් අල්ලම් හුකන්නමයි හිත කොහෙද අපිට එහෙම පින් නෑ නේ.මගේ පයිය පුපුරන්න වගේ.
දොරත් ඇරගෙන මම බොසාව හම්බුවෙන්න ඇතුලට ගියා..
දෙන දෙයියෝ ටොකු ඇන ඇන දෙනවා කියන්නේ ඕකටනේ.අර සුරංගනාවියෝ තුන් දෙනාට ගයිඩ් කරන්න මට බාර දුන්නා.
කොහොම හරි උන් තුන් දෙනාගේ හිත දිනාගන්නත් එක්ක බොක්කෙන්ම උන්ට ගාල්ලේ ලස්සන තැන් පෙන්න පෙන්න ගයිඩ් කරා.උන් තුන් දෙනාත් මාත් එක්කම ෆට්ටම ෆිට් උනා. ඔන්න දවස් දෙකක් විතර ගියාට පස්සේ දෙවනි දවසේ හවස වෙනදටත් වඩා කලින්ම උන් තුන් දෙනාට මහන්සියි කියල හොටෙල් එකක් බුක් කරලා එදාට එහෙ නවතින්න කියල ගියා.උන් මට එදා හම්බුන පලවෙනි දවසේ ඉදන්ම මට හොඳට සැලකුවා .
එදා හවස අපි නාලා එහෙම හවස tea time එකට මටත් එන්න කියල අඩ ගහගෙන ගියා.ඉතිම් මාත් උන් තුන් දෙනත් එක්ක තේ බීලා විනාඩි 5 ක් විතර කතා කර කර හිටියා කියල විතරයි මතක කැරකවිල්ලක් ඇවිත් මොනා උනාද මන්දා
මට ඇහැරෙද්දි මම හිටියේ ඇදක් උඩ ඇගේ නූල් පොටක් නෑ කියල තෙරෙන්න මට ඒ හැටි වෙලා ගියේ නෑ.මට දෙලෝ රත් වෙලා හිටියේ ඒවගේම හම්මෝ ඔලුව තවත් කරෙකෙවනවා..අමාරුවෙ අමාරුවෙන් නැගිටලා වට පිට බලද්දී යකෝ මෙන්න අරුන් තුන් දෙනාගෙන් දෙන්නෙක් මගෙ දෙපැත්තේ බුදි .මේ වෙලාවෙනම් මටත් බය හිතුනා. මගේ ඇදුන් කාමරේ තැන් තැන් වල විසික් කරලා .තප්පරයක් ගියේ නෑ මම මගේ ඇදුන් ඇදන් room එකෙන් එලියට යන්න හදද්දීම උන් තුන් දෙනාගේ මහ එකී දොරත් ඇරන් ඇතුලට ආවා..අහ මට කියන්න අමතක උනානේ උන් තුන් දේනාගේ එවුම් දෙන්නෙක් අවු 30-35 ත් වගේ අනික් එකි 26-28 ත් විතර ඇති .
මෙන්න මේකි ආපු ගමන් මගේ කොලරෙකෙන් ඇදලා තොලක් දාන්න ගත්තා අම්මොහ් මට උන් හිටි තැන් අමතක උනා.මොකද වෙන්නේ කියල තෙරෙන්නේ නැ .මටත් මොකද මාත් ෆුල් සප් එක දීලා තොල දැම්මා .මෙන්න මේකි තොල දාන නවත්තලා එකිගේ උඩට ඇදන් හිටිය blouse එක ගලොලා දැම්මා. මෙකිගේ තන් දෙක තැඹිලි ගෙඩි දෙකක් වගේ පිම්බිලා නිපල් දෙක දික් වෙලා මගේ ඇගේ වද්ද්දී මගේ යකඩයා පුපුරන්න වගේ..තොල දාන ගමන් අර අනික් එවුන් දෙන්නත් ඇවිත් මගේ සිපරෙක් ඇරලා කලිසම ගලවලා ජොකා උඩ අත ගානවා .අම්මොහ් දැනෙන සනීපේ .එක පාරම ජොකා පාත් කරලා අයිස්ක්‍රීම්🍦 එකක් උරනවා වගේ මගේ පයිය කට දාගෙන උරන්න ගත්තා .මේකි මේකට ඔස්තාර්.
අනිත් .දැන්නම මාව පාවෙනවා වගේ එකසිය ගානට නැගලා.අනිත් එවුන් දෙන්නා මාරුවෙන් මාරුවට තොල දානවා .මාත් උන්ට බොක්කෙන්ම සප් එක දුන්නා විනාඩි 5කින් විතර ඇදට අර මහ එකී යට ඇදුන් ඔක්කොම ගලවලා ඇදට ගිහින් පූසිව මට පෙන්න කකුල් ඈත් කරලා තියා ගත්තා මාත් මුලු ඔලුව ඔබාගෙන දිව දාලා එකිගේ පූසිම කලත්තන්න ගත්තා. මේකිගේ හොඳටම තෙත් වෙලා .මෙකිගේ කෙදිරිල්ලත් එක්ක මාටත් තව මෝල වැඩි වෙනවා. මම දිව දාන ගමන් මගේ දකුණු අතින් එකි තන අත ගාන්න ගෑව .මේ මහ වෙසි එක පාරම ohh fuck me කියලා කෑ ගහන්න ගත්තා .මාත් කෙල ටිකක් ගාල මම ඇදෙන් බැහලා එකිව ලගට අරන් එකිගේ දකුණු කකුල මගේ කර උඩින් දාගෙන මගෙ යකඩයා බැස්සුවා (වැල් බලලා ඉගෙන ගත්ත එවා තමා ඉතිම් ).හිමිහිට හිමිහිට ගැහුවා.මෙකිගේ කෙදිරිල්ලත් වැඩිවේගන එද්දී මාත් හැටට ගහගෙන ගහගෙන ගියා.මාත් ගහන ගමන් විඩෙන් විඩෙන් අත් දෙකෙන් තන් මිරිකන ගමන් තොලක් දැම්මා මෙන්න බොලේ අනික් එවුම් දෙන්න අමු අමුවේ තොල් කනවා.විනාඩි 10 ක් විතර මෙහෙම ගහලා මම ඇද දිගා උනා මුන් තුන් දෙනාම මගේ පයිය මාරුවෙන් මාරුවට උරලා ආයෙත් අර මහ එකි මගේ පැත්තට හැරිලා පයියත් බස්සගෙන උඩ ඉද ගත්තා .මෙකිම පොල්ලෙලි ගහනවා වගේ මේකිම උඩ පාත් වෙවී ගහ ගත්තා.මාත් ඉතිම් උස්ස උස්ස සප් එක දුන්නහ් .තොපිටම හිතා ගත්ත හැකිනේ මට කොහොම ආතල් එකක් තියෙන්න ඇත්ද කියල 😍👉👌
මේකිට මේ සැරේනම් ගියා ඒත් මේකි කෙදිරි ගා ගා ගහ ගත්තා .ඒත් එක්කම අනිත් එකි එකිගේ පූසිය මගෙ කටට කරලා ඉදගෙන මහ එකිගේ පැත්තකට හැරිලා එකිත් එක්ක තොලක් දානවා..මාත් දිව දම දමා අරකිව චූන් කරා .මෙන්න බොලේ මෙකිගේ රෙද්ද කැඩුවා වගේ මගේ කට ඇතුලෙම ගියා.ටිකක් අප්පිරිය හිතුනත් උරලා බිවුවාට පස්සෙ තමා අම්මොහ් රහ වැටුනේ.ටික වෙලාවකට පස්සේ නැගිට්ටලා අර මගෙ කට උඩ ඉද ගත්ත එකිව ඩෝගි ස්ටයිල් එකට තියලා තට්ටම දෙක ඈත් කරලා පුකේ හිලට දිව දාල ඇගිල්ලෙන් ෆක් කරා.එකිගේ පුක ගැන කියනවනම් ඒක පුකක් නෙවෙයි ආකරයක්😍 .ඊටපස්සේ එකිගේ තට්ට්ම දෙක ඈත් කරලා හිමිහිට බැස්සුවා ටිකක් හිර නිසා මෙකි එක පාරම කෑ ගහන්න ගත්තා .හිර නිසා මේකිට රිදෙන්න ඇති ...ටික ටික වේගෙ වැඩි කරලා මේකිට එකසිය ගානට පුකේ අරින්න ගත්තා මේකි සනිපෙටද කොහෙදෝ හිමිහිට කෙදිරි ගාන්න ගත්තා.ටික වෙලවක් ගහලා මටත් යන්න ඔන්න මෙන්න තියෙද්දි එලිට අරන් තප්පර දෙක තුනක් අතේ පාරක් ගහලා උන් තුන් දෙනාගේ මූනට කැරි පාර විද්දා.මුන් තුන් දෙනා පිස්සු බැල්ලියේ වගේ අවසාන බින්දුව වෙනකන්ම පයිය ලෙව කාලා උරලා බිවුවා..හුටා වෙලාව පාන්දර එකත් පහු වෙලා එච්චර වෙලා ගියා දැනුනෙවත් නැහැ.ඉතිම් අපි තුන් දෙනාම bathroom එකට ගිහින් එකට නාලා තුන් දෙනා එකටම නිදා ගත්තා..


😍😍අම්මොහ් එදා ලැබුනු සැප ආය විස්තර කරලා ඉවරයක් කරන්න බෑ.
මේක ඉතුරු ටික ඊලඟට දාන්නම් .


ඔයාලගෙත් experience තියෙනවනම් කෙටියෙන් හරි ලියලා එවන්න මම ඒවා දාන්නම් (නම් ගම් ප්‍රසිද්ධ නොකර දාන්නම්).....එල සුභ sex life එකක් වේවා.කතාව ගැන comment කරන්න අමතක කරන්න එපා.

තේ ටිකක් කාලා ආප්පයක් බීලා බඩුවක් ගහලා සතුටින් ඉදපල්ලා😂

 Home                                                                                      Next (සුද්දියෝ තුන් දෙනා 02)

Comments

Popular posts from this blog

අලුත් ටීචර් 2

තාත්තයි මායි.

අලුත් ටීචර් 1