තාත්තයි මායි 2

මේ කතාවේ පලවෙනි එක කියවලා නැත්තම් ඒකත් කියවලාම එන්න.
මමත් දොර ටිකක් ඇරගෙන ඇතුලට යන්න හදද්දීම එතන දාලා තිබ්බ පාපිස්සකට පැටලිලා දොරෙත් වැදීගෙන මාව ඇතුලට විසික් උනා.
හුටා ඉතිම් ඉවරයිනේ පයියත් එලියට දාගෙන.මාව දැකලා ආන්ටි එක පාරම බය වෙලා නැගිට්ටා .

" අහ ඇයි උබටත් සැපක් ඕනේ වෙලාද" තාත්ත ඇහුවා.
"එහෙනම් දොරත් වහගෙන ඇතුලට වරෙන් .ගෑනියේ මගේ කොල්ලටත් සැපක් දෙමු.

තාත්තා එහෙම කියල ආන්ටිව සෝෆා එකේ නිදි කරවලා කකුල් දෙක ඈත් කරලා ආයෙත් හුත්තට පොල්ල දාලා හුකන්න ගත්තා.

මමත් තිබ්බ තදේට ඇදුන් ඔක්කොම ගලවලා ආන්ටිත් ලග දන ගහන් තොලක් දැම්මා.

ආන්ටිත් හොඳටම මෝල වෙලා මගෙ තොල් හප හප තොල දානවා. ඔහොම තොල දාලා මම ආන්ටිගෙ එක තනක් මිරිකන ගමන් අනික් තන කටේ දාගෙන උරන්න ගත්තා .


තන් දෙක උරලා උරලා මම ආන්ටි ලග හිටගෙන පුපුර පුපුර තිබ්බ පොල්ල ආන්ටිට කටට දෙන්න ගත්තා .

ආන්ටිත් කෙදිරි ගගා පොල්ල එක අතකින් අල්ල අල්ල කටට ගන්නවා බලන් යද්දි ආන්ටිට කටට අරන් මාරම experience එකක් තියෙන්නේ .

මම කටට දෙනකොට තාත්තාත් එකසිය ගානට හුකනවා. එහෙම සෑහෙන වෙලාවක් හුකලා තාත්තාට මහින්සියි මට කරන්න කියල සෝෆා එකේ ඉද ගත්තා .

මමත් තිබ්බ තදේට ගැහුවා ගැහිල්ලක් ඇඩෙන්නම. ෆුල් ස්පීඩ්ම හුකාගෙන ගියා.ආන්ටිට දැන්නම් ටිකක් අමාරුයිද කොහෙදෝ හොඳටම කෑගහනවා..

ඒත් එක්කම ආන්ටි කෙදිරි ගෑවීගෙන බඩු ගොඩ ගියා.මාත් පයිය එලියට අරන් ආන්ටිව ඩෝගි ස්ටයිල් එකට තියලා පුකට දිව දාන්න ගත්තා .

ඒ වෙනකොටත් තාත්තා නැගිටලා මේකිට කටට දෙනවා.මාත් පුකට දිවෙන් ෆක් කරලා කෙල ටිකක් දාලා ඇගිල්ලා දාලා ගැහුවා.

පුකේ හිල ටිකක් ලොකු උනාම මම පයිය හිලට තියලා බැස්සුවා.බස්සදිනම් ටිකක් තදයි ඔහොම හිමිහිට ගහගෙන ගිහින් වේගෙන් ගැහුවා.

තාත්තත් යමරෙට කටේ ගහනවා ගෑනිට හුස්ම ගන්නටත් බෑ .ගෑනිගේ කෙදිරිල්ලට වඩා පයිය ගෑනිගේ උගුරේ වදින සද්දේ ඇහෙනවා.

තාත්තාත් ටිකක් වෙලා කටේ ගහලා ඇවිත් දෙන්නගෙම පයිවල් එක පාර ඔබමු කියල මමත් පයිය එලියට අරන් දෙන්නම එක සැරේ පුකේ හිලට එබුවා.

පොලු දෙකම එක පාර බැස්ස එකනම් බැස්සා ගෑනි බෙරිහන් දුන්නා මේ සැරේනම් ගෑනිගේ හිල ඉරුනද කොහෙදෝ.

මායි තාත්තාත් එක දිගට ගහ ගෙන ගියා .මට වැඩි වෙලා ගහන්න උනේ නෑ කැරි ගියා.ඊටපස්සේ පොල්ල එලියට ගත්තා .තාත්තා ටිකක් වෙලා පුකේ ඇරලා අතේ ගහලා ආන්ටිගේ හුත්ත උඩට කැරි ටික දාලා බාත් රූම් එකට ගියා නාගන්න කියල .

ගෑනිට සෑහෙන්න අමාරුයි වෙන්න ඇති කෙදිරි ගගා හුත්ත උඩ අත ගානවා.

තාත්තා නාලා ආවට පස්සෙ මායි ආන්ටියි නාන්න ගියා.මම ආන්ටිව නවලා මාත් නාගෙන ආන්ටිගේ ඇගත් පිහ දැම්මා.

ආන්ටිගේ හුත්ත හොඳටම රතු වෙලා .මම හුත්තට පොඩ්ඩක් කටෙන් මසාජ් එකක් දීලා කිස් එකකුත් දීලා ඇදුන් ටික ඇන්දුවා.

එතොකටම තාත්තා ආන්ටිට බීම බෝතලේකුයි පැටිස් ට්ක කුයි කන්න ගෙනත් තිබ්බා.ආන්ටි ඒවා කාලා ගොඩක් වෙලා ඉදගෙන හිටියා අමාරු නිසා වෙන්න ඇති .

ගෑනිට ඇවිදගන්නත් බෑ කොර ගහ ගහ ඇවිදින්නේ.ඊටපස්සේ තාත්තා වාහෙනේ යතුරත් දීලා ගෙවල් ලගට දාලා එන්න කිවුවා.

මාත් ආන්ටිවත් නග්ගගෙන යද්දී මේකි මගේ කලිසම උඩින් අත තියලා අතගානවා. .මටත් ෆුල් ආතල්.

ආන්ටිගේ ගෙවල් ලගින් නවත්තලා ආන්ටිත් එක්ක තොලක් දැම්මා .ඒත් එක්කම ආන්ටි තනක් එලියට අරන් හිමිහිට අත ගගා කටේ දාගෙන උරලා ආයෙත් තොලක් දැම්මා.

ගෑනිත් හොඳට මෝල් වෙලා ආයෙත් මගේ පයිය එලියට අරන් කාර් එක ඇතුලෙම කටට ගත්තා.

මේ පාරනම් ඇට දෙකත් සූප්පු කර කර පට්ටම ආතල් එකක් දුන්නේ.ආන්ටි කටට ගත්තා ගැනිල්ලට මට වැඩි වෙලා ගියේ නෑ ආන්ටිගේ කට ඇතුලෙම කැරි ගියා.

ආන්ටි කැරි බිංදුවක් නෑරම බීලා ලේන්සුවකිම් පයිය පිහ දාලා ටොපාට කිස් එකක් දීලා ගියා.


ඔයාලගෙත් experience තියෙනවනම් කෙටියෙන් හරි ලියලා එවන්න මම ඒවා දාන්නම් (නම් ගම් ප්‍රසිද්ධ නොකර දාන්නම්).....එල සුභ sex life එකක් වේවා.කතාව ගැන comment කරන්න අමතක කරන්න එපා.
තේ ටිකක් කාලා ආප්පයක් බීලා බඩුවක් ගහලා සතුටින් ඉදපල්ලා😂


Home Next

Comments

Popular posts from this blog

අලුත් ටීචර් 2

තාත්තයි මායි.

අලුත් ටීචර් 1