සුද්දියෝ තුන් දෙනා 2



ඔන්න යාන්තමට වගේ එලාම් එකට ඇහරුනා. බලනකොට වෙලාව 7යි.තවත් පයිය යකඩේ වගේ අරුන් තුන් දෙනාගෙන් එවුන් දෙන්නෙක් දෙපැත්තේ මාව තුරුල් කරන් බුදි.අනිත් එකි මගෙ ඇග උඩ නිදි .මුන්ට හෑවක් හූවක් නෑ කපලා දැම්මා වගේ නිදි .අපෙ එකෙක්ගෙවත් ඇගේ නූල් පොටක් නෑ.ලැහැස්ති වෙලා යන්නත් තියෙන නිසා ටවල් එකත් අරන් බාත් රූම් එකට ගිහින් නෑවා විනාඩි 15 ක් විතර .ඔන්න මම නාලා ටවල් එකක් ඇදන් එලියට එන්න හදද්දී අර සුදු නෝනලාගෙන් පොඩියි කියපු එකි bathroom එකේ දොරත් වගෙන ආවා..මෙකි දැක්කා විතරයි මගෙ නැගලා තිබ්බ පයිය නැන්ගා එකසිය ගානට..අහ මේකි ගැන කියනවනම් මම ගානට උසයි.සුදුම සුදුයි.රෝස පෙති වගේ තොල් තියෙන්නේ චූටිම චූටිම තොල් දෙකක් තියෙන්නේ .පොඩි තන් දෙක ඇවිදිද්දී දෙපැත්තට ලස්සනට එල්ලලා වැටෙනවා දකිද්දී මට පට්ටම ෆීලින් එකක් දැනුනේ.ඇවිත් එක පාරම මාව බදාගෙන මගේ මුලු ඇගම අතගාන්න ගත්තා .ඒ සිනිඳු අත් දෙකෙන් අත ගාද්දී පට්ටම සනීපයක් 😍කියලා නිම කරන්න බැහැ.මම එකිගේ ඉන වටෙන් අත දාගෙන ලගට අරන් බිත්තියට හේත්තු කරන් තොලක් දාන්න ගත්තා..ඒ චූටි තොල් ලාවට හප හප අම්මොහ් ඊයෙවත් නැති ෆීලින් එකක් මට දැනුනේ.තොල දාන ගමන් මගේ අතකින් එකිගේ සුදූ තට්ටම් දෙක පොඩි කර අතගාද්දි මෙකිගේ තවත් මෝල වැඩි වෙලා මගේ තොල් හපන්න ගත්තා..ඊටපස්සේ ටික වෙලාවකට පස්සේ බාත් ටබ් එකට වතුර පුරවලා අපි දෙන්නා ඒකට බැහැලා ආය තොලක් දාන්න ගත්තා .තොල දාලා ඉවර වෙලා බෝල ගෙඩි වගේ තිබ්බ තන් දෙකේ නිපල් උරන්න ගද්දී සනීපේ වැඩි කමටද කොහෙදෝ මේකි මඩේ ඔලුව කොන්ඩේ අතරින් ඇගිලි යව යව ඔලුව මිරික හිටියේ..මම ඔලුව මෙකිගෙ කිහිල්ල ලගට ගෙන්නත් ලෙව කකා පට්ටම ආතල් එකක් දුන්නා..හිමිහිට සුදු බඩ අත ගගා බුරිය අස්සට දිව දැම්මා.මෙකිගෙ කෙදිරිල්ල මාව තව තව ෆෝම් කරනවා.අපි 68 දාලා මෙකි මගෙ පයිය උරන්න ගත්තා .මමත් මෙකිගෙ හුත්ත කන්න පටන් ගත්තා .දැන් යමරෙට උරනාවා .මේකිගේ හුත්ත රෝසම රෝස පාට හරියට අවුරුදු දහ අටේ කෙල්ලෙක්ගේ වගේ .පුක ලගට වෙන්න හුත්තේ කට ඇරිලා විතරයි ඒක උඩ හරිය හරිම චුට්ටියි .ඒක හරිම චුට්ටි හුත්තක් දැක්කහම ආස හිතෙනවා හුකන්න

හුත්තට දිව දාලා උරන්න ගත්ත ගමන් මෙකි ඔලුව කකුල් වලින් දත කර ගත්තා විනාඩියක් ගියේ නෑ චූ දානවා වගේ මේකිට ගියා ඒත් එක්කම මගේ පොල්ලෙනුත් කැරි ගොඩ එකිගේ කටේම ගියා. මම මෙකිව නැගිට්ටවලා බිත්තියට හේත්තූ කරලා මම මෙකිගේ ඉන ලගින් අත් දෙක දාලා පොඩි බබාලා වඩා ගන්නවා වගේ වඩා ගත්තා ..මෙකි පොඩි නිසා වැඩිය බරත් නැති නිසා අමාරුවක් නැතිව වඩා ගන්න පුලුවම් උනා.මෙකි අත දාලාමගෙ පයිය මෙකිගේ හුත්ත ඇතුලට ඔබා ගත්තා .ඊටපස්සේ මෙකිගේ මගේ බෙල්ල වටෙන් අත දාලා තොලත් දාන ගමන් මේකිගේ හුත්තට පයිය ඔබන්න ගත්තා .(දැන් තොපි ඕකිට උස්සලා හිකුවේ කොහොමද හිතන්නේ නැතිව ඉතුරු ටික කියවගෙන පල)ඔන්න ඔහොම ටික වෙලාවක් ගහගෙන යද්දී මහන්සි හින්දා බාත් ටබ් එකට ගිහින් මම නිදාගෙන එකිට පයිය ඔබන් ගහ ගන්න කිවුවා.මෙකිත් කිවුව විදිහටම හිමිහිට ලතාවට ගහන්න ගත්තම මේකිත් උස්ස උස්ස දෙන්න පටන් ගත්තා..විනාඩි දහයක් වගේ ගැහුවම මේකි කෙදිරි ගාගෙන මගේ බෙල්ල හපාගෙන පයියට උනු වතුර දැම්මා වගේ දැනුනා. මටත් ඒත් එක්කම ඇහ හිරිවැටීගන කැරි ලෝඩ් එකක් එකිගේ හුත්ත ඇතුලෙම ගියා..කැරි ජූසුයි එකිගේ හුත්ත ඇතුලෙන් ලස්සන දෙපැත්තට වැක්කෙරනවා බලන්න ආසාවේ බෑ. ඊයේ රෑත් සෙල්ලන් කර නිසා දැන් එකිට අමාරුයි කිවුවා නිසා අපි දෙන්නා පැය බාගයක් විතර හොඳට නෑව මම එකිගේ ඇග පිහලා හුත්තට කිස් එකක් දීලා ටවල් එක ඇන්දුවා මේකිත් මගේ ටොපාට කිස් එකක් දීලා තොලක් එහෙම දාලා එලියට ගියා..එතකුනුත් අරුන් දෙන්නා බුදි..


ඔයාලගෙත් experience තියෙනවනම් කෙටියෙන් හරි ලියලා එවන්න මම ඒවා දාන්නම් .....එල සුභ sex life එකක් වේවා
තේ ටිකක් කාලා ආප්පයක් බීලා බඩ්වක් ගහලා සතුටින් ඉදපල්ලා😂

කතාව හොඳයි නම් අඩුපාඩු තියෙයිනම් comment එකක් දාගෙනම පලයව්.


Home Next

Comments

Popular posts from this blog

අලුත් ටීචර් 2

තාත්තයි මායි.

අලුත් ටීචර් 1